Українська платформа Watched, що за допомогою штучного інтелекту оцінює ефективність відеоконтенту, залучила $450 000.
Використовуючи машинне навчання, Watched аналізує реакцію глядача й оцінює ефективність відеоконтенту. Це має допомогти компаніям систематизувати рівень емоційно залучення й уваги аудиторії для подальшого прийняття рішення про продукцію.
Зі слів CEO компанії Watched Олексія Шалденка, залучені від фонду QPDigital, проєкт Q Partners, кошти інвестуватимуть у масштабування продажів, маркетинг і розширення команди. Зараз у Watched працює сім співробітників і чотири радники. Однак штат планують розширити до 14 спеціалістів.
Деталі читайте за посиланням.
2021.03.03
Україна, 01103 Київ, вул. Драгомирова, 20